torsdag 1. november 2012

vi er ikke forsvunnet fra jordas overflate

Man kan vel trygt si at det er en stund siden det har blitt blogget på denne fellesbloggen vår. Til gjengjeld er vi faktisk det eneste kullet som har en aktiv (vel, hvis man ser bort fra det siste halve året) kullblogg. Men nok krimskrams, nå skal  jeg fortelle i korte drag hva som skjer med kullet vårt i disse dager.

- Etter Korsika var det 17. mai-fester + feiring i Lyon. Veldig gøy! Vi gleder oss over at vi endelig er russ i år.
- Vi tok i Kaja og mitt sitt tilfelle fransk- og historiebacen (eksamen altså), og Tyra og Ingvild tok fransk- og science/realfagsbacen. Vi overlevde faktisk, og jeg kan med hånda på hjertet si at vi har vært flinke og at vi kan være stolte av oss selv. Det var nok selvskryting for i dag.
- Vi hadde sommerferie der alle dro hver for seg. Selv savna jeg de andre masse, så det blir spennende å se hvordan det blir til sommeren når alle skal dra hver for seg (mest sannsynlig).

- I august/september begynte vi i TERMINALE (= 3. klasse). Det er helt ufattelig å tenke på at vi snart er ferdig i Bayeux. Skummelt er det faktisk. Men vi får bare nyte/ jobbe oss i hjel i tida vi har igjen her nede.
- Det var innflytningsfester med blant annet fotballkamp mot Rouenguttene. Veldig koselig!
- Vi har hatt endeløse timer på biblioteket, filmkvelder og middagsbesøk (hos hverandre).
- Til slutt hadde vi masse å gjøre på skolen.
- Nå skal jeg ikke glemme at Ingvild og Tyra, heldige som de var, dro på klassetur til Rotterdam, Luxemburg og Amsterdam rett før høstferien!

OG NÅ HAR VI HØSTFERIE!

Jeg sier takk for meg for denne gang og skal ikke love, men håpe på at det ikke blir så lenge til neste gang.
PS. La ut litt tilfeldige bilder under all denne teksten.

Silje.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar