torsdag 10. mars 2011

Ferie!

Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere litt på hva som skjer/ har skjedd :)
Nå har vi som dere mennesker som kanskje sitter og leser denne bloggen her kanskje vet, vinterferie. Det er veldig deilig med en liten pause i alt skolemaset. Vi var 5 dager i Chamonix med resten av seksjonen den første uka i ferien. Der var det for det meste ski og snowboard, fin utsikt over de mange fjellene og masse god mat. Den siste dagen var de av oss som overvant høydeskrekken på en fjelltopp som heter Aguille du midi. Der har man en fantastisk utsikt over Mont Blanc, Vest-Europas høyeste fjell (4808 m.o.h). Fra Aguille du midi er det mange gærninger som står på ski ned fra, jeg forstår meg ikke på dem .


Marthe på toppen av Aguille du midi


En sånn heis.
(Bildene er stjelt fra Marthe på facebook)

Denne uka er vi fem seconder spredd utover Norge, Frankrike og England. Tyra er i London, Ingvild ble igjen i Chamonix og resten av oss er i Norge. Går ut i fra at alle sammen har det veldig bra og koser seg like mye med Le père Goriot av Balzac som meg.

Ellers kan jeg vel si til dere som kommer innom bloggen og har spørsmål om dette treårige opplegget vi er med på, er det bare å sende en mail til en av oss. Mailadresser finner man på høyre side.

Ha en fin uke/helg/ferie alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar