søndag 23. januar 2011

Gleder

Jada, siden vi er så flinke til å blogge og sånn så er det akkurat det jeg skal gjøre i kveld :) (det var en veldig dårlig setning, men jeg skylder på at jeg mister norsken siden jeg er i Frankrike) Jeg tenkte at jeg like så gjerne kan skrive alle gledene man har her nede. Det er jo ingen hemmelighet at det til tider kan være litt vanskelig å være her nede med tanke på alt man skal gjøre og lære. Så her kommer 5 av mine beste gleder:

- Å se igjen de andre jentene etter ferie i Norge.

Er det rart jeg blir glad av å se disse jentene etter ferier? :)

- Å klare en oppgave/prøve man aldri skulle trodd man kunne klare.
- Å formulere en god fransk setning.
- Å høre en franskmann snakke engelsk.
- Å få brev eller pakke fra Norge.

Det er jo selvfølgelig tusen andre gleder, men også mindre bra ting. De mindre bra tingene snakker vi ikke om! Bare sånn for å si det, så er det meningen at det skal komme en videoblogg etterhvert. Det kan ta litt tid, men vi får vente i spenning. Seriøs eller ikke, den er morsom! :) Jess, det var det for denne gang.

Jeg sier bare: Bon week-end tout le monde/God helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar