onsdag 12. januar 2011

Vår hverdag

I dag hadde lederen for FIVAI, Kari Skogen, tatt turen til Bayeux. Hun var på sitt årlige besøk for å se hvordan det går med seksjonen. Da fikk vi stilt et par spørsmål og diskutert hva som kan gjøres fremover i seksjonen, men også hvordan vi skal få flere til å søke seg hit. Det var veldig greit å få kunne snakket litt ordentlig om hvordan det faktisk går her i seksjonen.
Og for ikke å bekymre noen, så går det veldig bra. Vi har et utrolig godt samhold i seksjonen, på tvers av kullene. Det er selvfølgelig mye som skjer i hverdagen og det er ikke alltid like lett, jeg tror ingen synes at dette er en dans på roser, jeg tror faktisk at mange føler at hverdagen er litt tyngre enn den trenger til tider. Men vi vet alle at det er de små positive tingene i hverdagen som teller! Jeg har bare gått her i fem måneder, men bare ved å tenke tilbake på første halvår, synes jeg det har gått utrolig bra, mye på grunn av at det er så mange koselige mennesker her, både norske og franske, gamle og unge. 



Jeg anbefaler alle som er her inne og er i riktig alder ta en titt på www.fivai.no, eller finne FIVAI på Facebook, sånn at dere kan søke :))) Send forresten gjerne mail! Mailadressene står i margen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar